Nyhet
Elever avstängda
Ett par elever i Ludvika stängdes av efter att ha gjort nazistiska symboler.
Uppdaterad: 2018-01-31, 07:26
Publicerad: 2003-12-09, 10:16
Lästid: 1 minut
Du läser just nu gratis innehåll
Ditt stöd hjälper oss bekämpa rasism och främja demokrati genom granskning och kunskapsspridning.
Vid ett gymnasium i Ludvika har ett par elever stängts av. Anledningen var att de med hjälp av en svets bränt in nazistsymboler. Händelsen gav två veckors avstängning, skriver Falu Kuriren. Eleverna har kommit tillbaka till skolan och går nu med så kallad anpassad skolgång.

